Vrácení zboží a reklamace

 ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY - VRÁCENÍ ZBOŽÍ  

 

Nesplnilo zboží Vaše očekávání? I to se stává. U nás máte na vrácení zboží 30 dnů.

 

Kontaktujte nás na info@babypovleceni.cz a my Vám zašleme instrukce  s možností vrácení zboží zdarma prostřednictvím společnosti Zásilkovna.

Nelze odstoupit od smlouvy u zboží, které je atypického rozměru nebo bylo upraveno na přání zákazníka - zakázková výroba.

 

Jak postupovat při vrácení zboží?

Zboží (nepoškozené, neprané a v původním obale), které chcete vrátit, prosíme zabalte společně s vyplněným formulářem (Odstoupení od smlouvy) a kopií faktury a zašlete:

  • prostřednictvím Zásilkovny ZDARMA (viz. výše) nebo
  • na své náklady na adresu:

Karel Píšala
Kischova 2335/11
700 30  Ostrava-Zábřeh

Při absenci vyplněného formuláře (Odstoupení od smlouvy) a kopie faktury nejsme schopni objednávku dohledat a vrácení zboží vyřídit. Proto je nutné tyto dokumenty zasílat společně s vráceným zbožím. 

Zásilky nám prosím nezasílejte na dobírku. Tyto zásilky nepřebíráme.

 

Kdy Vám budou vráceny peníze?

Vaše platba Vám bude připsána na účet co možná nejdříve, nejpozději však do 14 dnů od doručení zásilky k nám.

 

 

 

REKLAMACE ZBOŽÍ  
Něco se pokazilo? I to se může stát a my Vám s tím rádi pomůžeme.

Kontaktujte nás prosím: reklamace@babypovleceni.cz nebo tel. 704 445 028.

 

Jak postupovat při reklamaci?

Kontaktujte nás prosím: reklamace@babypovleceni.cz nebo tel. 704 445 028 a my vyřešíme Váš požadavek rychle a k Vaší plné spokojenosti.

Zboží, které chcete reklamovat, prosíme zabalte společně s vyplněným formulářem (Reklamační protokol) a kopií faktury a zašlete:

  • prostřednictvím Zásilkovny ZDARMA (viz. výše) nebo
  • na své náklady na adresu:

Karel Píšala
Kischova 2335/11
700 30  Ostrava-Zábřeh

Při absenci vyplněného formuláře (Reklamační protokol) a kopie faktury nejsme schopni objednávku dohledat a reklamaci zboží vyřídit. Proto je nutné tyto dokumenty zasílat společně s reklamovaným zbožím. 

Zásilky nám prosím nezasílejte na dobírku. Tyto zásilky nepřebíráme.

Preferujeme zaslání reklamovaného zboží prostřednictvím partnerské sítě Zásilkovna. Pokud Vám tento způsob reklamace nevyhovuje, zboží můžete zaslat doporučeným dopisem (povolený rozměr 35x50x5 cm max. 2kg). Pokud zvolíte jiný způsob zaslání, bude Vám při uznání reklamace proplacena cena poštovného za doporučený dopis, u zásilek nad 2 kg obyčejný balík. 

Reklamační řád určuje doporučený (nikoliv povinný) způsob reklamace zboží. Tomuto reklamačnímu řádu jsou nadřazeny platné a účinné obecně závazné předpisy a to zejména obchodní zákoník a zákon na ochranu spotřebitele. 

Kdy bude reklamace vyřízena?

Vaši reklamaci se budeme snažit vyřešit co možná nejdříve, nejdéle však do 30 dní.